»S prestopom v dva medija, ki ju v osnovi določa reproduktabilnost, umetnik v svojih raziskovanjih seže iz območja forme v območje produkcije in se tako vrne k problematičnemu izvoru svojih raziskovanj: na tej točki se namreč kar samo od sebe postavi vprašanje o (ne)smiselnosti umetniške (hiper)produkcije v sodobni družbi – a to je že tema za novo razstavo.«
»S preučevanjem njihovega zgodovinskega pomena kot vizualnih orodij, ki različnim oblikam oblasti podeljujejo simbolni status in legitimnost, se umetnica ukvarja s kompleksnim prepletanjem med vizualno reprezentacijo, zaznanimi hierarhijami moči in vlogo umetnika kot posrednika v tej konstelaciji.«
»Toni Meštrović se v seriji razstav Vdiranje v sistem (2018), Nadziranje nadzora (2020) in Prisluškovanje (2022) ukvarja z raziskovanjem tehnologije videonadzora, bodisi njenih lastnosti tehničnega orodja bodisi njenih družbenih implikacij. Pri tem ga moč nadzorujočega pogleda zanima v enaki meri kot njegove stranpoti, utvare in slabosti, o katerih se redko razpravlja, v vsakdanjem življenju pa ne sprašuje.«
»Umetnica se tako na pričujočih delih vseskozi poigrava z zavedanjem o lastni minljivosti, obstoju v različnih obdobjih in oblikah svoje biti ter gledalca_ko vabi h globljemu razmisleku lastnega, morda tudi podzavestnega, doživljanja obstoja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju